مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-04-22سياسي

یادداشت| سپاه و اخلاص و رمز ماندگاری


سوال اساسی آنجاست که کدامین مولفه در بطن وجودی سپاه سبب شده تا یک نیروی کوچک بتواند با گذر از زمان و حادثه ها اینچنین سبب قوام یک ملت شده و در سخت ترین بزنگاه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی فعال رسانه ای هرمزگان در یادداشتی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران تحت عنوان سپاه و اخلاص و رمز ماندگاری آورده است: امروز 2 شکل گرفت.

در حقیقت 2 اردیبهشت ماه 58 یعنی 70 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که جمعیتی از نیروهای مخلص، خوش فکر و متعهد به ارزش های انقلاب در سازمانی با دست خالی اما هویت یافته از مکتب خمینی شریف و با سلاح ایمان و اراده گردهم آمدند و آن گردهم آیی کوچک که از فردای تشکیلش تا امروز ثمرات آن جاری و ساری است، اکنون به قطبی از تبلور اراده ملت ایران بدل شده است.

اما سوال اساسی آنجاست که کدامین مولفه در بطن وجودی سپاه سبب شده تا یک نیروی کوچک بتواند با گذر از زمان و حادثه ها اینچنین سبب قوام یک ملت شده و در سخت ترین بزنگاه ها، یار پای کار ملت باشد.

پاسخ سوال مشاهده عینی اخلاص در اجزای مختلف سپاه است.

اخلاص همان عنصر کلیدی است که در وجود تک تک سبزپوشان سپاه از همان آغازین روزهای تشکیل تا امروز جاری بوده و نقطه قوتی است که همیشه آنان را در دل ملت، عزیز داشته است و سبب شده تا سپاه به نیرویی الهام بخش حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| سپاه و اخلاص و رمز ماندگاری

یادداشت| سپاه و اخلاص و رمز ماندگاری